Програми та методичні рекомендації. Діти з особливими потребами
Лист Департамента освіти і науки КОДА № 12-01-13-333 від 01.02.2016 р.
Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-28 від 19.01.2016 р.
Наказ МОН України № 1436 від 31.12.2015 "Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі"
Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872 інклюзія.
Наказ МОН України № 1041 від 27.11.2007 про права дітей з особливими потребами.
Наказ МОН № 1224 від 9.12.2010 Про спеціальні класи.
Методичні рекомендації з індивідуального навчання.
Лист МОНмолодьспорт №19-245 від 02.04.12 року про одержання документа про освіту учнями з особливими потребами у загальноосвітніх навчальних закладах.
Інструкція про звільнення від проходження державної підсумкової атестації.
Навчально-методичний посібник
Посібник "Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків" Укладачі: Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк Розповсюджується безкоштовно Київ-2016
У чому різниця між інтегрованою та інклюзивною освітою і яка з них краща?
Інклюзивне навчання – одна із форм навчання дітей з особливими освітніми потребами
Інклюзивне навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітньої школи
Інклюзія
Організація діяльності інклюзивного закладу
Нормативна база інклюзія 2015 - 2016
Нормативно-правова база з освіти дітей з особливими освітніми потребами
На допомогу педагогічним працівникам з питань роботи з дітьми з особливими потребами
Поради вчителям загальноосвітніх шкіл для успішної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби
Накази
Упровадження інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами у заклади освіти району
Методичні рекомендації щодо здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах.
Бібліографічний огляд нової літератури з упровадження інклюзивної освіти.
Навчальний посібник О. В. Гаврилова ”Особливі діти в закладі і соціальному середовищі”
Навчально-методичний кабінет спеціальної педагогіки КОІПОПК
Навчально-методичний кабінет Шкіл-інтернатів КОІПОПК
Перелік програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України, для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році
Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку)
Частина 1
Частина 2
Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
Частина 1
Частина 2
Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для для глухих дітей
Програми для 1-4 спеціальних класів загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня для дітей сліпих та зі зниженим зором зі складними вадами розвитку
Частина 1
Частина 2
Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Частина 1
Частина 2
Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором
Частина 1
Частина 2
Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом
Частина 1
Частина 2
Методичні рекомендації щодо організації та проведення індивідуального навчання вдома учнів, які мають вади у психічному чи фізичному розвитку (формат Microsoft Word, 198144 bytes)
Програми для допоміжної школи: МАТЕМАТИКА, 5-10 класи (формат Microsoft Word, 146944 bytes)
Програми компенсаторного розвитку сліпих учнів шкіл-інтернатів для дітей з вадами зору, 1-4 класи (формат Microsoft Word, 108544 bytes)
Програми для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції з російською мовою навчання: УКРАЇНСЬКА МОВА, початкові класи (формат Microsoft Word, 165888 bytes)
Програми з читання, української мови, математики для 1-10 класів спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей з наслідками поліомієліту та церебральним паралічем (формат Microsoft Word, 332288 bytes)
Програмно-методичні рекомендації для 5-12 класів спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей з наслідками поліомієліту та церебральним паралічем (українська мова і література, російська мова, зарубіжна література, англійська мова, математика, історія України, географія, біологія) (формат Microsoft Word, 119296 bytes)
Програмно-методичні рекомендації щодо змісту та організації роботи в ХІ допоміжному класі з виробничим навчанням (шевська справа) спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей з наслідками поліомієліту та церебральним паралічем (формат Microsoft Word, 123904 bytes)
Навчальні програми 2011/2012 н.р.&5.45pt">Історія 10клас
Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами"
2012
- Лист МОНмолодьспорту України від 28.09.2012 № 1/9-694 "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням"
- Лист МОНмолодьспорту України від 26.09.2012 № 1/9-683 "Щодо розподілу робочого часу у практичних психологів та соціальних педагогів"
- Лист МОНмолодьспорту України від 25.09.2012 № 1/9-675 "Щодо посадових обов’язків асистента вчителя"
- Наказ МОНмолодьспорту України від 16.08.2012 №920 "Про затвердження Положення про навчально-реабілітаційний центр"
- Лист МОНмолодьспорту України від 13.08.12 № 1/9-568 "Про чинні програми та посібники для дошкільних навчальних закладів"
- Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 706 "Про затвердження Державної цільової програми "Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів" на період до 2020 року"
- Лист МОНмолодьспорт України від 27.07.12 № 1/9-532 "Про посилення профілактичної роботи в інтернатних закладах"
- Лист МОНмолодьспорт України від 26.07.2012 №1/9-529 "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання"
- Постанова КМУ від 18.07.2012№ 635 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963"
- Лист МОН, молоді та спорту України від 18.05.2012 №1/9-384 "Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"
- Лист МОН, молоді та спорту України від 02.04.2012 №1/9-245 "Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах"
- Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОНмолодіспорту України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2012/2013 навчальному році
2011
- Наказ ГУОН від 06.12.2011 № 395 "Про забезпечення рівного доступудо якісної освіти учням з особливими освітніми потребами у системі освіти Київської області"
- Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 N872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
- Лист МОН, молоді та спорту України від 09.08.2011 №1/9-603 «Особливості організації навчально-реабілітаційного процесу у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному році»
- Наказ МОН, молоді та спорту України від 08.07. 2011 №765 «Про затвердження заходів щодо удосконалення діяльності інтернатних закладів на період до 2012 року»
- Лист МОН, молоді та спорту України від 20.06.11 №1/9-483 "Про переліки навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України"
- Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році
- Наказ МОН, молоді та спорту від 23.06.2011 №623/61 "Про внесення змін до Положення про центральну та республіканську (Автономна республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації "
- Лист МОН України від 28.01.2011 №1/9-48 «Про мобільний соціально-психологічний пункт освітнього округу»
2010
- Наказ МОН України від 09.12.2010 №1224 «Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах»
- Наказ ГУОН від 02.06.2010 №182 «Про стан навчання дітей з особливими освітніми потребами у системі освіти Київської області»
- Наказ МОН від 01.10.2010. №912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»
- Наказ ГУОН від 08.11.2010 №334 «Про вивчення стану функціонування психологічної служби системи освіти Київської області»
2009
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 N1482-р "Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року""Конвенція про права інвалідів" (ратифіковано Законом № 1767-VI від 16.12.2009)
- Наказ МОН України від 11.09.2009 N855 "Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009 - 2012 роки"
- Лист Українського НМЦ ППіСР від 14.01.2009 р. №3 «Щодо затвердження Типових штатних нормативів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку»
2008
-
Наказ МОН України від 26.08.2008 № 778 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (ІІ ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку»
-
МОН УКРАЇНИ; Наказ від 05.12.2008 N1105 "Про затвердження Типових штатних нормативів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та або)розумового розвитку
-
МОН України; Наказ від 15.09.2008 N 852 "Про затвердження Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку"
|