26 квітня 2016 року підбито підсумки І (районного) етапу Всеукраїнської дитячо-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), учасниками якої стали 17 роїв загальноосвітніх навчальних закладів Сквирського району.
Захід розпочався урочистим зібранням, на якому учасників привітали начальник штабу Гри Олександр Заболотний та головний суддя Анатолій Гальчинський.
Напередодні Чорнобильської трагедії та подій, які сьогодні відбуваються на Сході України, діти вшанували пам'ять людей, які віддали своє життя за вільну Україну та щасливе майбутнє, хвилиною мовчання.
Програма Гри була цікава і різноманітна. Учасники мали змогу показати свої навички і вміння на станціях «Впоряд», «Рятівник», «Стрільба», «Смуга перешкод», «Спортивне орієнтування», «Фізична підготовка», «Відун», а також звітувалися про добрі справи, проведені протягом року в школі, на станції «Добре діло».
І загальнокомандне місце у І (районному) етапі Гри виборола команда «Козацька сила» Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, ІІ місце посіли команди «Буківські отамани» Буківського НВК та «Соколи» Самгородоцької ЗОШ І-ІІІ ст.; ІІІ місце – команди «Патріот» Дулицького НВО, «Козачата» Сквирського НВК, «Молода Січ» Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №5, «Піщанські козачата» Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №3.
Діти отримали задоволення від командної гри, спортивного азарту та козацької каші, яку для них приготували кухарі їдальні Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №2.
Висловлюємо подяку Сквирському хлібзаводу (директор Рибак О.М.), Сквирському комбінату хлібопродуктів (директор Дорошенко В.О.), адміністрації Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 (директор Малиновська В.С.), районній організації ТОВ Червоного Хреста України (Лук’янчук С.В.), Сквирському районному військовому комісаріату (комісар Волинець Ю.П.) за допомогу в організації та проведенні І (районного) етапу Всеукраїнської дитячо-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).
Зведений протокол І (районного) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Джура»
№ п/п
|
Назва конкурсу
Назва рою
|
Впоряд
|
Відун
|
Смуга перешкод
|
Спортивне орієнтування
|
Стрільба
|
Човниковий біг
|
Метання предмета у ціль
|
Згинання і розгин. рук в упорі
|
Підтягування
|
Рятівник
(теоретична частина)
|
Рятівник
(практичні завдання)
|
Добре діло
|
Місце
|
1.
|
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
(«Нова зміна»)
|
VI
|
VII
|
XII
|
IX
|
XIII
|
XII
|
V
|
XI
|
XVI
|
VII
|
IV
|
II
|
VI
|
2.
|
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №2
(«Козацька сила»)
|
I
|
I
|
IX
|
I
|
I
|
I
|
IV
|
II
|
II
|
IX
|
V
|
I
|
I
|
3.
|
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №3
(«Піщанські козачата»)
|
IV
|
VII
|
II
|
X
|
IX
|
VIII
|
VI
|
III
|
VI
|
IV
|
I
|
III
|
III
|
4.
|
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №5
(«Молода Cіч»)
|
I
|
VI
|
I
|
IV
|
VII
|
XIII
|
I
|
IX
|
IX
|
VI
|
IV
|
III
|
III
|
5.
|
Сквирський НВК («Козачата»)
|
VI
|
V
|
XIII
|
III
|
VII
|
II
|
III
|
VIII
|
X
|
V
|
II
|
III
|
III
|
6.
|
Сквирський ліцей («Патріот»)
|
III
|
VI
|
XV
|
VI
|
XII
|
XIII
|
IV
|
X
|
VIII
|
I
|
II
|
III
|
V
|
7.
|
Антонівське НВО («Десант»)
|
VI
|
VIII
|
XVII
|
XIV
|
VII
|
XV
|
IV
|
XII
|
XVII
|
VIII
|
IV
|
III
|
VI
|
8.
|
Буківський НВК
(«Буківські отамани»)
|
I
|
VII
|
VIII
|
V
|
X
|
III
|
II
|
VII
|
VII
|
IV
|
III
|
I
|
II
|
9
|
В.Половецький НВК («Соколята»)
|
II
|
IV
|
VII
|
XVII
|
XVI
|
X
|
V
|
V
|
III
|
III
|
I
|
III
|
IV
|
10.
|
Дулицьке НВО («Патріот»)
|
VII
|
VI
|
IV
|
II
|
XI
|
IV
|
V
|
IV
|
XV
|
II
|
II
|
III
|
III
|
11.
|
Кривошиїнське НВО («Клейноди»)
|
IV
|
II
|
XIV
|
XV
|
III
|
XIV
|
IV
|
VIII
|
XIII
|
VI
|
V
|
II
|
V
|
12.
|
Пищиківська ЗОШ І-ІІІ ст. («Характерник»)
|
V
|
IV
|
VI
|
XIII
|
XV
|
XI
|
II
|
VI
|
VIII
|
V
|
V
|
III
|
V
|
13.
|
Пустоварівський НВК («Побратими»)
|
V
|
VIII
|
III
|
XI
|
XVII
|
VI
|
V
|
IX
|
XII
|
IV
|
II
|
III
|
V
|
14.
|
Самгородоцька ЗОШ І-ІІІ ст.
(«Соколи»)
|
I
|
III
|
V
|
XII
|
IV
|
VII
|
VI
|
I
|
V
|
V
|
III
|
III
|
II
|
15.
|
Шамраївський НВК
(«Нащадки Шамрая»)
|
V
|
VII
|
XVI
|
VIII
|
II
|
V
|
VI
|
XV
|
I
|
IV
|
IV
|
III
|
IV
|
16.
|
Оріховецький НВК
«Залізні вовки»
|
V
|
VI
|
XI
|
XVI
|
IV
|
XII
|
II
|
XIV
|
XI
|
III
|
I
|
III
|
V
|
17.
|
Горобіївський НВК
«Варта»
|
IV
|
II
|
X
|
VII
|
XIV
|
IX
|
IV
|
XIII
|
IV
|
IV
|
I
|
III
|
IV
|
|