10 жовтня 2013 року на базі Сквирського дошкільного навчального закладу №2
«Малятко» відбулося засідання районного методичного об′єднання вихователів
ясельних, молодших груп з проблеми «Сучасні підходи до розвитку мовлення
дітей раннього та молодшого дошкільного віку».
Під час
засідання педагогічні працівники обговорили особливості мовленнєвого розвитку,
мовленнєвого виховання, мовленнєвої культури та мовленнєвої компетенції дітей
раннього віку.
Результативність
мовленнєвого розвитку забезпечує міцний взаємозв´язок завдань виховання
звукової культури мовлення, розвитку словника, формування граматично
правильного мовлення та розвитку зв´язного діалогічного та монологічного
мовлення.
Вся увага та
старання дорослих повинні бути направлені на те, щоб діти чули мову правильну,
чітку і логічно послідовну, без помилок та вад.
Навички
правильної мови, як і всі хороші навички, набуваються в сім’ї.
Більш всього
можуть дати своїм дітям в їх дошкільний період самі батьки. Систематизувати
хороші навички в справі розвитку мовлення дітей звичайний обов’язок самої
матері.
Потрібна цілеспрямована послідовна робота з
розвитку усного мовлення дитини з використанням народної творчості, звичаїв,
традицій, визначених природних та історичних особливостей свого краю.
Батьки мають
зрозуміти, що мова є головним предметом в справі виховання.
|