18 грудня 2015 року на базі Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 відбулося засідання проблемної групи для вчителів української мови і літератури із теми:"Підвищення орфографічної грамотності як засіб формування мовної компетенції", керівником якої є вчитель-методист Седлецька Ірина Петрівна.
Мета роботи проблемної групи представляє собою спробу виявити ефективні способи формування орфографічної пильності і створити систему орфографічних вправ для її вироблення.
У роботі засідання взяли участь досвідчені педагоги із загальноосвітніх навчальних закладів району, обговоривши методику формування орфографічних умінь і навичок та індивідуальний підхід у підвищенні грамотності учнів.
Однією із причин великої кількості орфографічних помилок у письмових роботах учнів вчителі вважають розрив між теоретичними знаннями та вміннями й навичками.
Виробити свідоме письмо допоможуть активні методи навчання, а ними можуть бути певні дослідження, спостереження, узагальнення, які проводять самі учні. Саме таким був відкритий урок у 6 класі «Систематизація й узагальнення вивченого з теми «Іменник», який провела вчитель-методист Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів Седлецька Ірина Петрівна. Систематична робота педагога, заснована на використанні ефективних прийомів і засобів формування орфографічної пильності, дала позитивні результати:
- учні засвоїли основні види орфограм;
- досягнутий досить високий рівень сформованості орфографічної пильності учнів;
- зріс інтерес дітей до уроків української мови, і зокрема, до орфографії.
|