Мовленнєвий розвиток дитини є одним із важливих чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Рівень розвитку мовлення визначає рівень сформованості соціальних і пізнавальних досягнень малюка, його потреб та інтересів, знань, умінь і навичок.
Саме тому, у ДНЗ № 1 «Світанок» за ініціативою завідуючої Онищук Н.П. з 15 січня 2016 року розпочали впровадження методики розвивального читання Л.В. Шелестової .
Під час навчання дітей дошкільного віку читанню за авторською методикою Л. В. Шелестової «Розвивальне читання» розвиток малят поєднується із задоволенням їхніх потреб та інтересів, а отже, викликає позитивні емоції. Перед дітьми не ставиться завдання якнайшвидше оволодіти технікою читання, а завдання вихователя – викликати позитивні емоції, радісний настрій, бажання виконувати ігрові вправи та завдання. Діти виконують пізнавальні завдання, використовуючи різні види діяльності (малювання, ліплення, конструювання, аплікація, співи, танці).
21 листопада 2017 року в старшій групі «Пізнайки» вихователем Луценко Ольгою було проведено відкрите заняття для вихователів закладу за методикою Л. В. Шелестової на тему: «Казка осіннього лісу» (вивчення букви Ї). Перед малятами ставилося завдання познайомитися з новою буквою Ї, читати склади та слова з нею і придумувати слова на нову букву.
Запропоновані завдання діти виконували природно, невимушено, з цікавістю та бажанням досягти результату. Ігрові ситуації, загадковість сюжету спонукали дітей до дії. Граючись, діти закріпили знання про ознаки осені, про диких тварин, спосіб життя, де живуть. Навчалися класифікувати предмети, систематизувати й аналізувати, робити прості узагальнення. За чудово виконану роботу малята отримали подарунки від лісових мешканців яблучка та горішки.
|