23 лютого 2015 року відбувся семінар-практикум вчителів світової літератури на базі районного методичного кабінету відділу освіти Сквирської РДА.
Учасники засідання розглянули проблему «Технології прилучення учнів до читання з метою формування учнівських компетенцій».
До методичної скриньки із досвіду роботи звернулася Фартух Лариса Анатоліївна, вчитель-методист Пищиківської ЗОШ І-ІІІ ст., поділившись методичними прийомами формування читацьких компетенцій.
Адже читацька компетентність – складова комунікативної компетентності – це набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і власного ставлення. Компетентність набувається учнями у процесі активної пізнавальної діяльності та діалогу з твором, автором, літературним героєм, однокласниками, педагогом – усе це забезпечує інтерактивне навчання (в його основі спілкування, обмін інформацією, співпраця).
Художній твір на уроці літератури відіграє головну роль. Тому будь-які види діяльності на уроці (переказ, аналіз, інтерпретація та ін.) відштовхуються від читання. Прагнення підвищити ефективність підготовки рівня читацької культури учнів ЗНЗ спонукає до поєднання читання та інтерактивної форми навчання.
|