Значна
роль у структурі змісту початкової математичної освіти традиційно належить
розв’язуванню задач. У
початкових класах рівень уміння учнів розв'язувати задачі є визначальним для
характеристики стану засвоєння математики в цілому.
Питання формування загальних умінь
розв’язувати задачі було обговорено на районному семінарі-практикумі вчителів 4-их
класів, який відбувся 05 грудня 2013 року на базі Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів
№2. Досвідом навчання дітей розв’язувати задачі традиційними методами та з
використанням сучасних технологій поділилася вчитель Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст..№3
Анжела Павлівна Коновальчук, а педагоги Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст..№2 Олена
Володимирівна Мошинська, Анна Володимирівна Старинець та Віра Олександрівна
Вуйко провели відкриті уроки з математики, на яких продемонстрували ефективність
поєднання традиційних методів навчання та сучасних технологій на уроках у
початковій школі.