Вівторок, 26.11.2024, 06:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт відділу освіти Сквирської РДА

Меню сайту
...

n_1258.png" style="width: 150px; height: 59px;" />

Статистика
Rambler's Top100
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Вхiд

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Головна » 2014 » Лютий » 21 » Семінар-практикум вихователів
17:44
Семінар-практикум вихователів

20.02.2014 року на базі Сквирського дошкільного навчального закладу №1 «Світанок» відбувся семінар-практикум вихователів ясельних, молодших груп дошкільних навчальних закладів з проблеми «Особливості психомоторного розвитку дітей раннього віку».

У ході семінару було відзначено, що ранній вік - унікальний період у розпитку дитини, який відрізняється низкою особливостей. Для цього віку характерний швидкий темп фізичного і психічного розвитку. У старшому віці не спостерігається такого швидкого збільшення ваги і росту дитини, інтенсивного розвитку її мовлення, рухів, інтелекту.

Інтенсивний темп розвитку пов'язаний зі швидким підвищенням працездатності організму малюка. Одночасно дитину раннього віку характеризує недостатня витривалість нервової системи. Чим меншою є дитина, тим коротшим с час її неспання і довшим є сон упродовж доби. Якщо порушуються ці умови, то у дитина втомлюється, що призводить до виснаження нервової системи. Чітке дотримання режиму забезпечує правильний розвиток і добре самопочуття дитини.

Уміння, які опановують діти, взаємопов'язані. Початок формування органів чуття, перш за все зору і слуху, відіграє важливу роль у розвитку рухів руки, повзання і ходьби, а без своєчасного розвитку руки неможливим є подальший розвиток предметної діяльності тощо.

Розвиток мовлення пов'язаний із розвитком рухової сфери дітей. Дрібні рухи пальців рук стимулююче впливають на формування розмовного центру.

Успішність розвитку і виховання дітей раннього віку залежить від таких умов:

дотримання режиму, який відповідає віковим та індивідуальним особливостям;

систематичне проведення занять, розваг, свят;

педагогічно-правильне керівництво самостійною діяльністю;

створення спокійного ритму життя, доброзичлива атмосфера, стійкий емоційно-позитивний настрій дітей; емоційно-збагачене спілкування з кожним;

педагогічна майстерність вихователів та їхня любов до кожного малюка.

ВИСНОВКИ про особливості сенсорно-перцептивного розвитку в ранньому віці:

- розрізнення ознак предметів проявляється як впізнавання, в якому інтегровані процеси пам'яті та сприймання;

- найкраще дитина розрізняє форму й величину предметів, які є умовою її предметних дій;

- розвиток орієнтувальних дій відбувається при переході від практичного примірювання до зорового співвідношення предметів за їх ознаками і до порівняння з використанням уявних мірок-образів;

- засвоєнню слів на позначення ознак (прикметників) сприяють вправи на вибір предмета за названою дорослим ознакою;

- створюється основа для подальшого засвоєння сенсорних еталонів.

Таким чином, ранній вік – період інтенсивного психічного розвитку дитини, який відбувається за декількома напрямками:

1. Розвиток предметної діяльності і ділового спілкування з дорослим.

2. Розвиток активного мовлення дитини.

3. Розвиток довільної поведінки.

4. Поява ігрових заміщень.

5. Формування потреби у спілкуванні з однолітками.

6. Розвиток самосвідомості і самостійності дитини.

 

Переглядів: 1072 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук по сайту
...

РС ГУ ДСНС

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Годинник
Архів записів
Система ІСУО


Освіта ua

Відділ освіти Сквирської РДА м. Сквира, вул. Богачевського, 55, 09000 skviravo@ukr.net