08 лютого 2016 року на базі районного методичного кабінету відділу освіти Сквирської райдержадміністрації відбувся семінар-практикум для вчителів української мови і літератури на тему: «Елементи нестандартності на уроках української мови та літератури як засіб розвитку стійкого пізнавального процесу».
Нестандартні підходи у викладанні української мови і літератури здійснюються через проведення так званих нестандартних уроків (структура уроків нетрадиційна), організацію нестандартних завдань чи запитань, нетрадиційних форм повторення, закріплення чи перевірки виучуваного матеріалу, на це закцентувала увагу методист РМК Максимець Тетяна Григорівна.
У педагогічній практиці частіше проводяться такі нестандартні уроки – як урок-семінар, урок-лекція, урок-конференція, урок-гра (ділова чи рольова), урок-подорож, рідше – урок-змагання, урок-консультація, урок-діалог, урок-аукціон, уроки пошуку істини, уроки “без дзвінка”, уроки-концерти.
Нестандартні підходи можна застосовувати на різних етапах стандартних (традиційних) уроків, а саме: при сприйманні та усвідомленні виучуваного матеріалу, при актуалізації знань та вмінь учнів, при закріпленні тощо.
На відміну від звичайного уроку, мета якого оволодіння знаннями, уміннями та навичками, нетрадиційні заняття спрямовані на повніше врахування вікових особливостей, інтересів, нахилів, здібностей кожного учня.
По завершенню теоретичної частини Кочина Валентина Сергіївна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ І-ІІ ст.» поділилася досвідом як екзаменатор щодо перевірки власних висловлювань і звернула увагу на характеристику сертифікаційної роботи з української мови і літератури мови.
Семінар – практикум закінчився практичною частиною. Педагоги виконали тестові завдання з української мови з вибором однієї правильної відповіді.
|