14 грудня 2015 року на базі районного методичного кабінету відділу освіти Сквирської райдержадміністрації відбувся семінар-практикум для вчителів іноземної мови на тему: «Використання інноваційних технологій навчання на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності уроку».
Методист РМК Максимець Тетяна Григорівна звернула увагу на те, що основною метою вивчення іноземної мови є формування і розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичному опануванню іноземної мови. Завдання вчителя полягає в тому, щоб створити умови практичного опанування мови для кожного учня, вибрати такі методи навчання, які б дозволили кожному учневі проявити свою активність, свою творчість.
Використання нових інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати особистісно орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їхнього рівня знань. Форми роботи з комп'ютерними навчальними програмами на уроках іноземної мови включають: вивчення лексики; відпрацювання вимови; вивчення діалогічної і монологічної мови; вивчення писемності; відпрацювання граматичних явищ.
Керівник районного методичного об’єднання вчителів англійської мови, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Гиренко Людмила Анатоліївна вказала на те, що на уроках англійської мови можна вирішувати цілий ряд дидактичних завдань: формувати навики і уміння читання, удосконалювати уміння письмової мови школярів, поповнювати словниковий запас учнів, формувати у школярів мотивацію до вивчення англійської мови, використовуючи матеріали глобальної мережі.
По завершенню теоретичної частини Литвин Любов Петрівна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист Сквирського НВК поділилася досвідом як екзаменатор щодо перевірки власних висловлювань, опрацювала з вчителями критерії оцінювання тестового завдання з розгорнутою відповіддю (власне висловлювання) з іноземної мови і звернула увагу на характеристику сертифікаційної роботи з англійської мови.
Педагоги виконали тестові завдання чотирьох форм: завдання на встановлення відповідності, з вибором однієї правильної відповіді, на заповнення пропусків у тексті та з розгорнутою відповіддю (написання листа).
|