«Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи…»
Концепція Нової української школи
Сьогодні педагогу вже недостатньо мати професійні компетентності, спрямовані на використання традиційних технологій навчання, а необхідно знати й оптимально використовувати можливості Інтернету для професійної діяльності, що стало предметом обговорення на семінарі-практикумі, проведеному 04 січня 2017 року на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. М.Ольшевського.
Методист відділу освіти Придатко Л.С. у своєму виступі переконливо довела педагогам необхідність уміння орієнтуватися в педагогічних мережних співтовариствах, розумітися в інноваційних педагогічних технологіях дистанційного навчання, уміти навчати школярів за допомогою різних засобів для комунікації і співпраці, ознайомила вчителів із хмарними сервісами в освіті.
Вчитель Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Григор’єва Т.В. поділилася досвідом використання хмарних сервісів під час навчання дітей та запропонувала увазі колег відеофрагмент уроку природознавства, проведеного у 2 класі.
Черкасенко Н.Г., вчитель Сквирського НВК поділилася досвідом створення блогу та його використання у навчальному процесі.
Працюючи практично, педагоги зареєструвалися у сервісі «Dropbox».
|