Н а к а з
30 червня 2015 №149
Про підготовку та організований
початок 2015/2016 навчального року
На виконання розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 8 червня 2015 року № 195 "Про заходи щодо підготовки та організованого початку 2015/2016 навчального року в Київській області", наказу департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації від 15.06.2015 №181 «Про підготовку та організованих початок 2015/2016 навчального року», розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 23.06.2015 №235 «Про заходи щодо підготовки та організованого початку 2015/2016 навчального року в Сквирському районі» та з метою забезпечення підготовки до організованого початку нового навчального року
наказую:
1. Затвердити склад моніторингової групи відділу освіти з питань підготовки навчальних закладів до 2015/2016 навчального року в складі:
Барильченко О.В. – головний спеціаліст відділу освіти, керівник групи;
Мазур Л.М. – головний спеціаліст відділу освіти, заст. кер. групи;
Корбут Л.А. – завідуюча методичним кабінетом відділу освіти;
Костюк О.Ю. – керівник господарської групи відділу освіти;
Решетар А.П. – інженер з охорони праці відділу освіти;
Ткаченко С.Г. – методист районного методичного кабінету;
Чернега Н.С. – методист районного методичного кабінету;
Нагула О.А. – голова районної ради профспілки працівників освіти і науки (за згодою).
2. Моніторинговій групі відділу освіти:
2.1.Узагальнити матеріали про стан підготовки закладів освіти до 2015/2016 н.р. для розгляду на засіданні колегії відділу освіти.
До 25.08.2015
2.2. Підготувати матеріали до наради керівників навчальних закладів з питань підготовки навчальних закладів до нового навчального року.
До 25.08.2015
2.3. Провести районний огляд-конкурс стану підготовки дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів до нового навчального року.
До 30.08.2015
2.4. Взяти участь у роботі комісії райдержадміністрації щодо перевірки готовності навчальних закладів району до нового навчального року (25-26 серпня 2015 р.)
3. Провести 19 серпня 2015 р. нараду керівників навчальних закладів з питань підготовки навчальних закладів до нового навчального року.
4. Закріпити за навчальними закладами працівників відділу освіти для надання практичної допомоги керівникам навчальних закладів з питань підготовки та організованого початку нового навчального року (додаток 1).
5. Затвердити план виконання статистичних звітів та подання оперативної інформації про початок 2015/2016 н.р. (додаток 2).
6. Керівникам загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів, дитячого будинку «Надія»:
6.1. Забезпечити якісну підготовку навчальних закладів до організованого початку 2015/2016 навчального року
До 10.08.2015
6.2. Провести у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах звітування керівників про проведену у 2014/2015 навчальному році роботу на загальних зборах педагогічних колективів за участі представників батьківських комітетів, рад та піклувальних рад навчальних закладів з обов’язковим оприлюдненням фінансових звітів на офіційних веб-сайтах
До 14.08.2015
6.3 Вжити заходів щодо забезпечення належного стану цивільного захисту учнівської молоді.
До 21.08.2015
6.4.Провести організований набір учнів до 1-х та 10-х класів, раціональне комплектування інших класів (груп) навчальних закладів.
До 28.08.2015
6.5.Вжити заходів щодо повного охоплення дітей старшого дошкільного віку організованими формами дошкільної освіти (за мікрорайонами обслуговування)
До 15.08.2015
6.6. . Забезпечити неухильне виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 р. №646 «Про затвердження інструкції з обліку дітей та підлітків дошкільного та шкільного віку», вжити заходів щодо повного охоплення дітей і підлітків шкільного віку різними формами навчання.
До 01.09.2015
6.7. Завершити ремонт котелень, котлів опалення та теплових мереж, повірку газових лічильників, здійснити заходи щодо утеплення вікон, дверей, теплотрас.
До 15.09.2015
6.8. Поновити куточки пожежної безпеки, інформаційні стенди та схеми евакуації учнів і персоналу з навчального закладу. Вжити заходи щодо створення для учасників навчально-виховного процесу безпечних умов праці, виконання вимог пожежної безпеки та дотримання вимог санітарного законодавства.
До 22.08.2015
6.9. Забезпечити вчасне подання статистичних звітів та оперативної інформації (додаток 2)
6.10. Забезпечити неухильне виконання вимог відповідних інструкцій щодо належного зберігання та ведення ділової документації (наказ відділу освіти №69 від 09.03.2010 р.)
6.11. Затвердити план роботи закладу та робочі навчальні плани на 2015/2016 н.р., в установленому порядку, погодити режим роботи навчального закладу.
До 28.08.2015
6.12. Завершити ремонти шкільних їдалень. Створити умови для забезпечення безкоштовним гарячим харчуванням дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів
До 28.08.2015
6.13. Облаштувати ігрові куточки для учнів 1-х класів
До 28.08.2015
6.14. Подати до відділу освіти списки учнів та педагогічних працівників місцевості, які проживають за межею пішохідної доступності до місць навчання та роботи
До 28.08.2015
6.15.Забезпечити проходження працівниками навчальних закладів медичних оглядів
До 28.08.2015
6.16. Оформити акти готовності навчальних закладів до роботи в 2015/2016 н. р.
До 28.08.2015
6.17. Затвердити Санітарний паспорт навчального закладу на 2015/2016 навчальний рік.
До 28.08.2015
6.13. Провести педагогічні ради та визначити завдання педагогічних колективів на новий навчальний рік.
До 28.08.2015
6.14. Забезпечити урочисте проведення Дня знань 1 вересня 2015 року о 9.00.
7. Директорам районного центру дитячої та юнацької творчості (Лубківській Л.В.), дитячо-юнацької спортивної школи (Хом’як В.М.) до 15.09.2015 року завершити комплектацію навчальних груп, спортивних секцій, гуртків, студій та творчих об’єднань відповідно до нормативних документів позашкільних навчальних закладів.
8. Провести засідання районної тарифікаційної комісії 20, 21 та 27 серпня 2015 р.
9. Взяти участь (за окремим списком) у проведенні обласної конференції керівників закладів освіти та педагогічних працівників.
10. Провести 28.08.2015 року районну серпневу конференцію педагогічних працівників та секційні засідання районних методичних об’єднань.
11. Районному методичному кабінету (Корбут Л.А.):
11.1. Забезпечити підготовку районної серпневої конференції.
До 27.08.2015
11.2. Забезпечити підготовку виставкових матеріалів до обласної серпневої конференції керівників закладі освіти та педагогічних працівників.
11.3. До 25.08.2015 року забезпечити вивіз підручників для загальноосвітніх навчальний закладів та їх розподіл по навчальних закладах.
11.4 Забезпечити участь методистів відділу освіти та педагогічний працівників у роботі обласних інструктивно-методичних нарадах, семінарів-практикумів щодо особливостей організації навчально-виховного процесу в 2015/2016 н.р.
12. Контроль за виконанням цього наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Барильченко О.В.
Начальник відділу освіти О.В.Заболотний
Додаток 1
до наказу відділу освіти
Сквирської райдержадміністрації
30.06.2015 р. №149
Список
відповідальних осіб, закріплених за навчальними
закладами району для надання практичної допомоги в питаннях підготовки та
організованого початку нового 2015/2016 навчального року
№
п/п.
|
Прізвище, ініціали відповідальної особи
|
Назва навчального закладу
|
1.
|
Барильченко О.В.
|
Буківський НВК, Сквирська ЗОШ №1, К.Гребельський НВК
|
2.
|
Мазур Л.М.
|
Сквирська ЗОШ №2, Шапіївський НВК, дитячий будинок «Надія»,
|
3.
|
Корбут Л.А.
|
Оріховецький НВК, Пустоварівський НВК, Сквирська ЗОШ №3
|
5.
|
Підборочинський М.Б.
|
Пищиківська ЗОШ, Рудянське НВО, Сквирський НВК
|
6.
|
Максимець Т.Г.
|
Шамраївський НВК, Тхорівський НВК
|
7.
|
Химчук Т.О.
|
Антонівське НВО, Сквирська ЗОШ №5, Дулицьке НВО
|
8.
|
Квітко Л.М.
|
НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ І-ІІ ст.», Чубинецький НВК
|
9.
|
Ткаченко С.Г.
|
В.Половецький НВК, М.Лисовецький НВК, Рогізнянський НВК
|
10.
|
Чернега Н.С.
|
Дошкільні навчальні заклади
|
11.
|
Левчук С.С.
|
Горобіївський НВК, Кривошиїнське НВО
|
12.
|
Костюк О.Ю.
|
Самгородоцька ЗОШ, РЦДЮТ, ДЮСШ
|
Додаток 2
до наказу відділу освіти
Сквирської райдержадміністрації
30.06.2015 р. №149
План
виконання статистичних звітів та подання оперативної інформації
про початок 2015/2016 навчального року
№ п/п
|
Назва робіт
|
Термін виконання Виконавець
|
1.
|
Оперативна інформація про початок 2015/2016 н.р.:
Набір до 1 класу –
Набір до 10 класу –
Всього учнів –
|
31.08.15 р. до 16.00
по тел.. 5-25-75,
5-12-69
Барильченко О.В.
|
2.
|
Списки дітей та педпрацівників, які потребують безкоштовного підвозу до місць навчання та додому
(П.І.П., клас, населений пункт)
|
до 28.08.15 р.
Поліщук Н.В.
|
3.
|
– Звіт ЗНЗ-І (електронний варіант, який формується у відділі освіти).
|
03.09 з 09.00 (село)
04.09 з 13.00 (місто)
особисто Барильченко О.В.
|
4.
|
– Звіт про дітей та підлітків шкільного віку (77-РВК).
– Списки дітей по мікрорайону обслуговування ( 5 - р. віку; від 6 до 18 років; дітей з фізичними та розумовими вадами, які не підлягають навчанню, або які навчаються в спеціальних школах інтернатах). Довідки з місця навчання учнів, які здобувають повну загальну середню освіту в інших закладах освіти.
|
до 10.09. 2015 р.
особисто Мазур Л.М.
|
5.
|
Списки дітей дошкільного віку (від 0 до 6 років) за мікрорайоном обслуговування. (з довідками)
|
до 08.09.2015 р
Чернега Н.С.
|
6.
|
Працевлаштування випускників 9, 11 класів.
(списки випускників 9 класу з довідками про продовження навчання в інших навчальних закладах).
|
до 08.09.2015 р.
Мазур Л.М.
|
7.
|
Харчування учнів 1-11 класів (за формою)
|
до 06.09.2015 р.
Кривда Н.І.
|
8.
|
Соціальний паспорт навчального закладу (за формою)
|
до 15.09.2015 р.
Кривда Н.І.
|
9.
|
– Звіт про чисельність та склад педагогічних працівників навчального закладу (83-РВК) 2 прим.
– Списки педпрацівників (3 примірники)
– Список обслуговуючого персоналу (1 примірник)
– Особові картки на військовозобов’язаних (1 примір.)
(чоловіки віком до 50 років; жінки до 45 років)
|
до 01.10.2015 р.
до 01.10.2015 р
Квітко В.Р.
Квітко Л.М.
|
Завантажити |