З 10 березня по 17 березня 2015 року продовжив роботу районний методичний фестиваль у формі творчої лабораторії. Адже творчість – вища форма активності та самостійності в діяльності людини, бо головне завдання сучасного уроку – це створення такої ситуації, щоб учневі було цікаво, щоб дитина мала змогу розвивати свої творчі здібності.
Відомий учений, дослідник впливу творчості на розвиток особистості Л.Виготський зазначає, що творчість є там, де нове, і там, де по-своєму відтворюється, змінюється, групується вже створене.
Вчителі фізичної культури об'єдналися у розкритті проблеми формування здорового способу життя та розвитку рухової активності.
Формування природничих компетенцій у класах з різною наповненістю це - особливо актуальна тема для вчителів біології, географії, хімії.
Вчителі-майстри початкової школи, вихователі дошкільних груп поділилися досвідом щодо упровадження засобів ІКТ на заняттях, створення презентацій, обговоривши проблеми наступності дошкільної та шкільної освіти.
Література представляє нам світи, створені уявою художника, його фантазією, художньою вигадкою. І постають вони як реальні, живі, приваблюючи читача своєю довершеністю і красою. Саме про це йшла мова на засіданні вчителів української мови і літератури, світової літератури.
Один із шляхів підвищення пізнавальної активності у період навчання англійської мови – це використання рольової гри, яка допомагає в оволодінні учнями мовленнєвою діяльністю. На цьому акцентували увагу вчителі іноземної мови.
Учитель – це стиль. Індивідуальний стиль являє собою сукупність своєрідних виявів учителя як особистості, людини й професіонала.
Сильний учитель є індивідуальним, оригінальним, неповторним, самобутнім. Він – особистість з яскраво вираженим артистизмом.
Отже, артистизм, естетичні риси стилю життя й діяльності, притаманні вчителю, - це риси справжніх людей, незалежно від їх професії.
Традиційний районний методичний фестиваль, що став традицією – це своєрідний підсумок фахового зростання та стимулювання творчої діяльності.
|