29 серпня 2014 року у місті Сквира відбулася щорічна педагогічна конференція освітян, на якій було розглянуто результати роботи за минулий 2013-2014 навчальний рік та визначено пріоритетні завдання освіти в контексті нової суспільно-політичної ситуації в державі.
У роботі конференції взяли участь представники влади, педагогічні працівники та батьківська громадськість. У виступах зазначено, що одним із пріоритетних напрямів роботи педагогічних колективів була й залишається підтримка та розвиток обдарованих дітей, розвиток їхнього творчого, інтелектуального, духовного потенціалу.
Сьогодні ми маємо акумулювати наші зусилля, наші уміння й можливості на досягнення кінцевого результату. А цей результат, на нашу думку, має бути реалізований у таких трьох складових: якісна освіта, доступна освіта та ефективне управління.
Детальніше...
29 серпня 2014 р.
Резолюція
учасників районної серпневої конференції педагогічних працівників
Учасники конференції визначають на 2014-2015 н.р. такі пріоритетні завдання:
- Спрямування зусиль навчальних закладів, методичного кабінету,психологічної служби району, відділу освіти на посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання, передбачивши використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв українського народу.
- Забезпечення навчальних закладів практичними психологами та соціальними педагогами відповідно до нормативних вимог.
- Збільшення кількості дітей, охоплених дошкільною освітою, впровадження варіативних форм здобуття дошкільної освіти, створення сприятливих умов для особистісного розвитку кожної дитини, зокрема 100% охоплення дітей 5-річного віку різними формами дошкільної освіти.
- Розширення практики інклюзивного та інтегрованого навчання в дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах дітей та молоді, що потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.
- Здійснення оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням демографічних, економічних, соціальних перспектив розвитку району, потреб громадян та суспільства.
- Упровадження новітніх інформаційних технологій у навчальний процес. Використання можливостей системи дистанційного навчання.
- Збереження та розвиток мережі позашкільних навчальних закладів для забезпечення рівного доступу дітей та молоді з урахуванням їх особистісних потреб до навчання, виховання, розвитку та соціалізації засобами позашкільної освіти.
- Залучення учнів до роботи в гуртках, зокрема дітей з девіантною поведінкою та схильних до правопорушень.
- Формування в учнів навичок здорового способу життя, профілактика правопорушень та суїцидальних намірів серед підлітків.
- Створення сприятливих умов для роботи молодих спеціалістів, особливо в сільській місцевості; залучення їх до роботи в «Школі молодого педагога».
- Поліпшення стану здоров’я дітей шляхом упровадження відповідних програм що сприяють створення в навчальних закладах середовища сприятливого для формування фізично, соціально та духовно здорової особистості, здатної протидіяти курінню, вживанню алкоголю, наркотичних речовин.
|