Четвер, 02.05.2024, 01:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт відділу освіти Сквирської РДА

Меню сайту
...

n_1258.png" style="width: 150px; height: 59px;" />

Статистика
Rambler's Top100
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхiд

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Головна » 2013 » Липень » 23 » Наказ відділу освіти від 19.07.2013 р. №197
11:16
Наказ відділу освіти від 19.07.2013 р. №197

Наказ

                                                          від 19.07.2013 р.                                                                                    №197

 

Про підготовку та організований початок

2013/2014 навчального року

 

 

На виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 07.05.2013  № 491 „Про підготовку матеріально-технічної бази навчальних закладів, установ і організацій освіти і науки до роботи в новому 2013/2014 навчальному році та в осінньо-зимовий період”, від 04.07.2013 № 894 "Про підготовку до 2013/2014 навчального року", розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від  03.07.2012 № 256 "Про заходи щодо підготовки та організованого початку 2013/2014 навчального року в Київській області", наказу департамент освіти і науки Київської облдержадміністрації №214 від 09.07.2013 «Про підготовку та організований початок 2013/2014 навчального року», розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 18.07.2013 р. №206 «Про заходи щодо підготовки та організованого початку 2013/2014 навчального року в Сквирському районі»  та з метою забезпечення підготовки до організованого початку нового 2013/2014 навчального року

 

Н А К А З У Ю:

 

1. Затвердити склад моніторингової групи відділу освіти з питань підготовки навчальних закладів до 2013/2014 навчального року в складі:

Барильченко О.В.              – головний спеціаліст відділу освіти, керівник групи;

Мазур Л.М.                       – головний спеціаліст відділу освіти, заст. кер. групи;

Корбут Л.А.                       – завідуюча методичним кабінетом відділу освіти;

Костюк О.Ю.                     – керівник господарської групи відділу освіти;

Парфенюк О.К.                  – інженер з охорони праці відділу освіти;

Ткаченко С.Г.                    – методист районного методичного кабінету;

Квітко В.Р.                         – методист відділу освіти;

Нагула О.А.                        – голова районної ради профспілки працівників освіти і науки (за згодою).

2. Моніторинговій групі відділу освіти:

2.1. Узагальнити матеріали про стан підготовки дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів до 2013/2014 навчального року для розгляду на колегії відділу освіти

                                                                                                                                           До 21.08.2013

2.2. Підготувати матеріали до наради керівників навчальних закладів з питань підготовки навчальних закладів до нового навчального року.

                                                                                                                                           До 21.08.20123

2.3. Провести районний огляд-конкурс стану підготовки дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів до нового навчального року.

                           До 25.08.2013 

2.4. Взяти участь у роботі комісії райдержадміністрації щодо перевірки готовності навчальних закладів району до нового навчального року (17-20 серпня 2013 р.)

3. Провести 22 серпня 2013 р. нараду керівників навчальних закладів з питань підготовки навчальних закладів до нового навчального року.

4. Закріпити за навчальними закладами працівників відділу освіти для надання практичної допомоги керівникам навчальних закладів з питань підготовки та організованого початку нового навчального року (додаток 1).

5. Затвердити план виконання статистичних звітів та подання оперативної інформації про початок 2013/2014 н.р. (додаток 2).

 

6. Керівникам загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів, дитячого будинку «Надія»:

6.1 Забезпечити якісну підготовку навчальних закладів до організованого початку 2013/2014 навчального року.

липень-серпень 2013

6.2. Завершити проведення у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на загальних зборах педагогічних колективів за участю представників батьківських комітетів, рад закладів та піклувальних рад звітування керівників про виконану роботу за 2012/2013 навчальний рік, а також про використання коштів, що надійшли як благодійна допомога навчальним закладам з обов’язковим оприлюдненням фінансових звітів на офіційних  веб-сайтах.

До 05.09.2013

6.3. Вжити заходів щодо забезпечення належного стану цивільного захисту учнівської  молоді.

До 23.08.2013

6.4. Поновити куточки пожежної безпеки, інформаційні стенди та схеми евакуації учнів і персоналу з навчального закладу. Вжити заходи щодо створення для учасників навчально-виховного процесу безпечних умов праці, виконання вимог пожежної безпеки та дотримання вимог санітарного законодавства.

До 30.08. 2013

 6.5. Провести організований набір учнів до 1-х та 10-х класів, раціональне комплектування інших класів (груп) навчальних закладів.

До 31.08.2013

6.6. Затвердити план роботи закладу та робочі навчальні плани на 2013/2014 н.р., в установленому порядку погодити режим роботи навчального закладу.

До 30.08.2013

6.7. Створити належні умови для адаптації учнів 1-х та 5-х класів до навчання у школі.

липень-серпень 2013

6.8. Забезпечити вчасне подання статистичних звітів та оперативної інформації (додаток  2)

6.9. Забезпечити неухильне виконання вимог відповідних інструкцій щодо належного зберігання та ведення ділової документації (наказ  відділу освіти №69 від 09.03.2010 р.)

6.10. Забезпечити неухильне виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 "Про затвердження інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку"; вжити заходів щодо повного охоплення дітей і підлітків шкільного віку різними формами навчання.

До 05.09.2013

6.11. Вжити заходи щодо повного охоплення дітей п’ятирічного віку організованими формами дошкільної освіти (за мікрорайонами обслуговування)

До 25.09.2013

6.12. Завершити оновлення  власних веб-сайтів,  забезпечити підключення до  інформаційної системи управління освітою та впровадження проекту «Україна. ІСУО (інформаційна система управління освітою)», електронну реєстрацію дітей до дошкільних навчальних закладів.

До 01.09.2013

6.13. Завершити ремонт котелень, їх реконструкцію та підготовку тепломереж до роботи в осінньо-зимовий період.

До 01.10.2013

 

6.14. Вжити заходів щодо реалізації регіональних програм з енергозбереження:

 

6.14.1. Здійснити заміну та утеплення вікон і дверей.

 

6.14.2. Розглянути можливість переведення котелень на альтернативні види палива.

6.14.3. Продовжити роботу щодо встановлення приладів обліку споживання газу, теплової енергії, води та електроенергії із застосуванням прогресивних теплозберігаючих конструкцій і матеріалів.

До 01.10.2013

6.15.   До 22.08.2013 року:

– завершити ремонти шкільних їдалень. Створити умови для забезпечення безкоштовним гарячим харчуванням дітей пільгових категорій та учнів 1-4 класів;

– облаштувати ігрові куточки для учнів 1-х класів;

– подати до відділу освіти списки учнів та педагогічних працівників місцевості, які проживають за межею пішохідної доступності до місць навчання та роботи;

– забезпечити проходження працівниками навчальних закладів медичних оглядів;

– оформити акти готовності навчальних закладів до роботи в 2013/2014 н. р.;

– затвердити Санітарний паспорт навчального закладу на 2013/2014навчальний рік.

6.16. До 31.08.2013 року провести педагогічні ради та визначити завдання педагогічних колективів на новий навчальний рік.

 

  6.17. Забезпечити урочисте проведення свята Дня знань 1 вересня 2013 року.

 

  6.18. Надати відділу освіти (Барильченко О. в.). інформацію щодо організованого початку 2013/2014 навчального року.

02.09.2013

7. Директорам районного центру дитячої та юнацької творчості (Ільясевич В.М.), дитячо-юнацької спортивної школи (Хом’як В.М.) до 15.09.2013 року завершити комплектацію навчальних груп, спортивних секцій, гуртків, студій та творчих об’єднань відповідно до нормативних документів позашкільних навчальних закладів.

8. Провести  засідання районної тарифікаційної комісії 23 та 26 серпня 2013 р.

9. Взяти участь (за окремим списком) у проведенні підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України (27.08.2013 р.) та обласній конференції керівників закладів освіти та педагогічних працівників (28.08.2013 р.).

10. Провести 29.08.2013 року серпневу конференцію педагогічних працівників району та секційні засідання районних методичних об’єднань.

11. Районному методичному кабінету (Корбут Л.А.):

11.1 Забезпечити підготовку виставкових матеріалів до обласної серпневої конференції керівників закладі освіти та педагогічних працівників.

11.2 забезпечити вивіз підручників для учнів 2-х та 5-х класів загальноосвітніх навчальний закладів та їх розподіл по навчальних закладах.

До 26.08.2013

11.3 Забезпечити участь методистів відділу освіти та педагогічний працівників у роботі обласних інструктивно-методичних нарадах, семінарів-практикумів з питань організації навчально-виховного процесу в 2013/2014 н.р.

12. Контроль за виконанням цього наказу  покласти на головного спеціаліста відділу освіти Барильченко О.В.

 

 

Начальник відділу                                                                        О.В.Заболотний

Завантажити з додатками...

Переглядів: 1715 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук по сайту
...

РС ГУ ДСНС

Календар
«  Липень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Годинник
Архів записів
Система ІСУО


Освіта ua

Відділ освіти Сквирської РДА м. Сквира, вул. Богачевського, 55, 09000 skviravo@ukr.net