Четвер, 25.04.2024, 15:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт відділу освіти Сквирської РДА

Меню сайту
...

n_1258.png" style="width: 150px; height: 59px;" />

Статистика
Rambler's Top100
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Вхiд

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Головна » 2013 » Квітень » 18 » Методичне об′єднання вихователів різновікових груп
21:31
Методичне об′єднання вихователів різновікових груп

18.04.2013 року на базі районного методичного кабінету відбулося засідання районного методичного об′єднання вихователів різновікових груп з проблеми «Розвиток художньо-естетичної компетентності дітей дошкільного віку за сферою життєдіяльності «Культура». Під час РМО були обговорені наступні питання:

- створення умов для різноманітних видів художньо-мистецької діяльності в дошкільному навчальному закладі;

- організація занять по зображувальній діяльності в різновіковій групі;

- розвиток творчості дошкільників під час образотворчої діяльності в дитячому садку (з досвіду роботи вихователя Рогізнянського  НВК Самелюк І.Д.);

Висновки засідання РМО:

Основним завданням виховання та навчання в процесі образотворчої діяльності є одержання дітьми вмінь передавати уяву про предмети, явища за допомогою виразних образів.

Залучаючи дітей до художньої творчості, вихователь повинен виховувати в них естетичне відношення до зображувального мистецтва, до оточуючого життя, допомагати накопиченню естетичних вражень, формувати індивідуальні інтереси, здібності, нахили.

Для вирішення цих завдань в дитячому садку необхідно знайомити дітей з різними видами образотворчої діяльності такими як малювання, ліплення, аплікація та конструювання.

Кожен з цих видів має свої можливості у відображенні вражень дитини про оточуючий світ.

Під час планування роботи вихователь повинен ретельно продумати, використання якого матеріалу дозволить дітям швидко і легко оволодіти навичками зображення. Знання, які одержують дошкільники на заняттях одним видом зображувальної діяльності, можуть з успіхом використовуватись на заняттях з іншим видом роботи і з іншим матеріалом.

Образотворча діяльність дошкільників як вид художньої діяльності повинна носити емоційний, творчий характер. І педагог створює для цього всі умови: він перш за все забезпечує емоційно-образне сприйняття дійсності, формує естетичні відчуття і уявлення, розвиває образне мислення і уяву, учить дітей способам створення зображень, засобам їх виразного рішення.

Процес навчання повинен бути направлений на розвиток дитячої образотворчої творчості, на творче віддзеркалення вражень від навколишнього життя, творів літератури і мистецтва. Ціль кожного заняття – розвивати їх творчі потенціальні можливості.

У роботі з дітьми різного віку в дитячих садах здійснюють три форми навчання:

 * заняття з кожною віковою підгрупою;

 * одночасні заняття з віковими підгрупами, але по різних видах діяльності;

 * одночасні заняття з віковими підгрупами в одному виді діяльності, але з різним програмним змістом.

Дитяча образотворча творчість може успішно розвиватися тільки за умови цілеспрямованого керівництва з боку педагога. Таке керівництво можливе у тому випадку, коли вихователь знає, чому і як учити дітей, має необхідну підготовку в області мистецтва, сам володіє образотворчими навиками і уміннями.

Методист РМК            Н.С.Чернега.



Переглядів: 1329 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук по сайту
...

РС ГУ ДСНС

Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Годинник
Архів записів
Система ІСУО


Освіта ua

Відділ освіти Сквирської РДА м. Сквира, вул. Богачевського, 55, 09000 skviravo@ukr.net