1. Навчальний комплект
«Зошити для оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови» для 5, 6, 7, 8, 9 класів. Автори: Заболотний Віктор Вікторович, Заболотний Олександр Вікторович.
Заболотний В., Заболотний О. Українська мова. 5 клас:
зошит для оцінювання навчальних досягнень учнів. – К.: Генеза, 2012. – 60 с.
Заболотний В., Заболотний О. Українська мова. 6 клас:
зошит для оцінювання навчальних досягнень учнів. – К.: Генеза, 2012. – 60 с.
Заболотний В., Заболотний О. Українська мова. 7 клас:
зошит для оцінювання навчальних досягнень учнів. – К.: Генеза, 2012. – 80 с.
Заболотний В., Заболотний О. Українська мова. 8 клас:
зошит для оцінювання навчальних досягнень учнів. – К.: Генеза, 2012. – 80 с.
Заболотний В., Заболотний О. Українська мова. 9 клас:
зошит для оцінювання навчальних досягнень учнів. – К.: Генеза, 2012. – 80 с.
Навчальний комплект
складається з п’яти посібників, призначених для проведення контрольних робіт з
української мови у 5, 6, 7, 8 та 9 класах,
схвалено для використання у
навчально-виховному процесі з української мови Науково-методичною радою
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Зошити укладено відповідно до чинних програм з української мови для учнів 5-9
класів, Методичних рекомендацій щодо вивчення української мови в
загальноосвітніх навчальних закладах, державних санітарних норм. Оцінювання мовних знань і вмінь з курсу
української мови здійснюється тематично із застосуванням завдань тестового
характеру. Тести розроблено з урахуванням моделі зовнішнього оцінювання,
пропонованої Українським центром оцінювання якості освіти. Це допоможе вчителеві провести контрольні
роботи та об’єктивно оцінити кожного учня.
Завдання спрямовані на формування спеціальних умінь і
навичок та на вдосконалення загально дидактичних компетенцій. До тематичних
тестувань запропоновано два
варіанти.
Пропонуються тестові завдання комбінованого
характеру: завдання з вибором однієї
правильної відповіді, завдання
на встановлення відповідності, відкрите завдання.
Зошити для
контрольних робіт з української мови допоможуть учителям української мови під
час підготовки до уроків, а також можуть слугувати навчально-методичним
орієнтиром для учнів під час індивідуальної та самостійної роботи.
|