Плівачук К.В. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами в
умовах інклюзивної освіти в Україні: методичний
посібник. – Сквира, 2012. – 115 с.
У посібнику розкривається тенденція
сучасності до інтеграції та соціальної адаптації осіб із спеціальними освітніми
потребами в загальноосвітні навчальні заклади. Така практика є досить
позитивною. Дітям з особливими освітніми
потребами вона дає можливість спілкуватись з однолітками, здобувати нормальний
життєвий досвід, жити в реальних умовах. Матеріали посібника є актуальними і
важливими, оскільки соціально-педагогічна підтримка і реабілітація дітей з
особливими потребами розвитку, створення умов для їхньої успішної соціальної і
психофізіологічної адаптації, розвиток їхньої життєвої компетентності є
принциповою ознакою демократичної освіти і суспільного життя.
Посібник
буде корисним соціальним педагогам, соціальним працівникам, класним керівникам,
керівникам навчальних закладів, усім, кого цікавить проблема роботи з дітьми із
особливими потребами. |