Цикл підручників «Українська
мова» для 9-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою
та російською мовою навчання. Автори:
Заболотний Олександр Вікторович, Заболотний Віктор Вікторович.
Заболотний
О., Заболотний В. Українська мова: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.
– К. Генеза, 2010. – 240 с.
Заболотний
О., Заболотний В. Українська мова: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч.
закл.: рівень стандарту. – К. Генеза, 2011. – 224 с.
Заболотний
О., Заболотний В. Українська мова: підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч.
закл.: рівень стандарту. – К. Генеза, 2012. – 256 с.
Заболотний
О., Заболотний В. Українська мова: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.
з навч. рос. мовою. – К. Генеза, 2011. – 232с.
Заболотний
О., Заболотний В. Українська мова: підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл.
з навч. рос. мовою. – К. Літера ЛТД, 2012. – 304 с.
Підручники «Українська мова» для 9-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів з українською та російською мовами
навчання розроблено відповідно до
Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та навчальної
програми. Підручники забезпечують учневі належні умови для самовираження,
саморозвитку і самопізнання, а вчителеві – простір для реалізації власних
підходів. Видання рекомендовані Міністерством освіти і науки, молоді та спорту
України.
У виданнях приділяється увага активній участі дітей у процесі
навчання, а саме широкому використанні самостійної роботи, а також роботи в
парах, невеликих групах, проектній діяльності, тобто спрямуванні освітнього
процесу на формування й розвиток ключових
і предметних компетентностей
особистості.
Пропонуються завдання, які спонукають учнів висловлюватися на
теми, пов’язані із життєвим досвідом, а також завдання, виконання яких
передбачає розв’язання реальних життєвих ситуацій (наприклад, вправи з умовними
назвами "Проект”, "Життєва ситуація”, "І таке буває…”).
Шляхом добору
системи текстів та системи усних і письмових висловлювань здійснюється
цілеспрямоване патріотичне, морально-етичне, екологічне, естетичне виховання
учнів.
Приділяється увага завданням на доведення, спостереження,
обґрунтування думки, порівняння. При цьому дотримується баланс між завданнями
репродуктивного і пошукового характеру, що сприяє активізації процесів мислення
та пізнання.
Навчальний
матеріал у підручниках розподіляється
відповідно до курсів української мови для 9, 10,
11 класів.
Система
тренувальних вправ передбачає актуалізацію і реалізацію комунікативної,
пізнавальної, експресивної, естетичної функцій мови та сприяє розвиткові й
удосконаленню загальнопізнавальних, контрольно-оцінних та творчих умінь і
навичок учнів.
Застосуються
інтерактивні методи навчання, оптимально поєднуються фронтальна, групово-парна
та індивідуальна форми організації навчального процесу. Пропонується
дидактичний матеріал, що містить у собі кращі зразки вітчизняної художньої
прози, поезії, публіцистики.
Видання
стимулюють інтерес учнів до знань, створюють підґрунтя для розвитку їхньої
мовленнєвої компетентності.
|